Η εντυπωσιακή αύξηση εσόδων κατά 78% την περασμένη χρονιά και η εξαιρετικά ισχυρή χρηματοδότηση της διετίας 2020-2021, που έφτασε τα 16 εκατ. δολάρια από διεθνή funds, δείχνουν ότι η αγορά εμπιστεύεται όλο και περισσότερο την εταιρεία στον κλάδο του cybersecurity. Η online πλατφόρμα της Hack the Box, που έφτασε το ένα εκατ. χρήστες στα τέλη του 2021, εκπαιδεύει και ενισχύει τις ικανότητες ιδιωτών και επιχειρήσεων πάνω στην ψηφιακή ασφάλεια, ενώ στο πελατολόγιό της περιλαμβάνονται εταιρείες της αμερικανικής λίστας Fortune 500. Για τον Χάρη καλύτερα είναι να πάρεις μια κακή απόφαση από το να μην πάρεις καμία απόφαση. Με τον ίδιο τρόπο που κινείται σε επιχειρηματικό επίπεδο, έτσι συμπεριφέρεται και στους συνεργάτες του. Γι’ αυτό, όπως λέει, «μην κάνεις ποτέ αυτό που δεν θέλεις να σου κάνουν».
Δύο παιδικοί φίλοι, ο Γιάννης Γραφανάκης και ο Νίκος Μαργέλος, έχουν αφήσει ήδη το δικό τους στίγμα με τη Fitness Meals προσφέροντας υγιεινά γεύματα προσαρμοσμένα στις ανάγκες των συνδρομητών που θα αφήσουν το μαγείρεμα και θα τους εμπιστευτούν τη διατροφή τους. Η εταιρεία τους, που ξεκίνησε το 2019, προσφέρει γεύµατα υγιεινής διατροφής µε 50 περίπου επιλογές πιάτων και απευθύνεται σε όλους, χωρίς να περιορίζεται σε ένα target group. «Αν και το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα πηγάζει από την τεχνολογία και την καινοτομία, η προσέγγιση με επίκεντρο τον πελάτη και τα προϊόντα είναι οι πραγματικοί λόγοι που είμαστε η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στον κλάδο μας και ήδη ηγέτης στην αγορά μέσα σε δύο χρόνια. Το διάστημα 2021 – 2020 πετύχαμε ανάπτυξη πάνω από 1.000%. Κατά το πρώτο τρίμηνο του 2022 είχαμε ανάπτυξη 120% και οι προβλέψεις δείχνουν ότι αυτή θα παραμείνει μέχρι το τέλος του έτους» αναφέρει ο Γιάννης στο Fortune Greece.
Στα εννέα χρόνια πορεία της, η Relevance έχει καταφέρει να σημειώσει σημαντικές διακρίσεις στην αγορά του Performace Marketing και Analytics & Data Science. Το 2018 ήταν χρονιά – ορόσημο καθώς έγινε η πρώτη ελληνική εταιρεία που διακρίθηκε με βραβείο καινοτομίας κατακτώντας τον τίτλο του Google Leading Premier Partner στις κατηγορίες Display και Video Advertising σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Το 2022 σημαντικό milestone ήταν η συνεργασία με το TikTok, ενώ πρόσφατα η διαφημιστική καμπάνια της Relevance σε συνεργασία με την BEAT έγινε TikTok Success Story και δημοσιεύθηκε στο ευρωπαϊκό website του TikTok For Business. Ο Θανάσης, ο οποίος συμμετέχει επενδυτικά και σε άλλες εταιρείες όπως η Fitness Meals και η Simpler, τονίζει στο Fortune Greece πως στόχος είναι η φυσική επέκταση σε άλλες αγορές, με πρώτο σταθμό, μετά την Κύπρο, την Ιταλία.
Η Mega Brokers, εταιρεία ασφαλιστικής διαμεσολάβησης, βρίσκεται εδώ και 12 χρόνια στις κορυφαίες θέσεις της ασφαλιστικής αγοράς με βάση τις πωλήσεις, το ανθρώπινο δυναμικό και την κερδοφορία της, που κατάφερε να διατηρήσει εν μέσω πανδημίας. Με σημαντικές συνεργασίες, όπως η πρόσφατη με τη Mercedes Benz Hellas, η εταιρεία, αφού εγκαινίασε το νέο της κτίριο επτά ορόφων επί της Λεωφόρου Συγγρού, προχώρησε στην αγορά νέων γραφείων στη Θεσσαλονίκη για επέκταση των δραστηριοτήτων της. «Οι συνεργάτες μου πρέπει να είναι ομαδικοί, θετικοί άνθρωποι, με διάθεση και αγάπη για τη δουλειά τους και με παραπάνω αγάπη για τους πελάτες μας. Επίσης πρέπει να είναι φιλόδοξοι και να θέλουν να πετύχουν και να διακριθούν» αναφέρει ο Τάσος Χατζηθεοδοσίου στο Fortune Greece.