Η Generation Y – International eBusiness Hub αναγνωρίστηκε στα φετινά Superbrands, για την καινοτομία που επέδειξε πάνω στην ετήσια branding στρατηγική της. Συγκεκριμένα, η διάκριση της Generation Y ως «Επίλεκτο Corporate Superbrand» στην κατηγορία «Digital Services» επήλθε κατόπιν αξιολόγησής της ανάμεσα σε 1.500 εταιρείες επιλεγμένες από μία κριτική επιτροπή 13 μελών.
ξίζει να σημειωθεί πως η τελική βαθμολογία της ελληνικής πολυεθνικής προήλθε σε ποσοστό 50% από την κριτική επιτροπή και κατά 50% από το κοινό, βασισμένη στα ακόλουθα επίσημα κριτήρια του θεσμού: Αναγνωσιμότητα & Δύναμη Φήμης, Αξιοπιστία και Μακροχρόνια Συνέπεια, Ποιότητα, τιμή, ασφάλεια, προϊόντων/ υπηρεσιών, Εταιρική Υπευθυνότητα. «Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η εν λόγω βράβευση τοποθετεί την Generation Y υψηλά στην προτίμηση του κοινού, ενώ αναγνωρίζει την αξία και την προσφορά της στην οικονομία της χώρας μας.
Ταυτόχρονα αναδεικνύει τη ρηξικέλευθη φιλοσοφία που πρεσβεύει αλλά και εφαρμόζει επιτυχώς με τη βοήθεια των ανθρώπων της στις διεθνούς επιπέδου συνεργασίες της, εδώ και 21 χρόνια», επισημαίνει σχετικά η εταιρεία.