Η KPMGπρωτοπορεί σε επίπεδο marketing για ακόμη μια φορά στο χώρο των επαγγελματικών υπηρεσιών και στην εκπνοή του 2021 λανσάρει το δικό της, ελληνικό κανάλι podcast. Μιλήσαμε με τον Αλκιβιάδη Σιαράβα, Διευθυντή Marketing και Επικοινωνίας της KPMG και μας εξήγησε τους λόγους για την έναρξη αυτής της πρωτοβουλίας.
Με ποια αφορμή λανσάρατε τα podcasts στην Ελλάδα;
Είναι σημαντικό τα στελέχη της αγοράς να αναγνωρίζουν τις ευκαιρίες που πρέπει να αξιοποιήσουν και τους κινδύνους που διατρέχουν. Το επιχειρηματικό, πολιτικό, οικονομικό, φορολογικό και κοινωνικό περιβάλλον αλλάζει διαρκώς και μια σειρά από επίκαιρα θέματα αναδεικνύονται καθημερινά. Οι σύμβουλοι της KPMG διαθέτουν τεράστιο πλούτο τεχνογνωσίας και εμπειρίας και θέλαμε με την ένταξη των podcasts να διευρύνουμε την βεντάλια των Μέσων για διάχυση γνώσης προς τον κόσμο του επιχειρείν.
Διακρίνοντας μια τεράστια αύξηση στη χρήση των podcasts ακόμη και από την Ελλάδα, θέλαμε να ανταποκριθούμε στην ανάγκη αυτή και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους της αγοράς να ενημερωθούν.
Ξεκινήσατε τα “KPMGGreecePodcasts” με ένα θέμα που αφορά στις οικογενειακές επιχειρήσεις. Τι θα ακολουθήσει;
Είναι γεγονός πως κάναμε το ντεμπούτο μας με το πρώτο επεισόδιο της σειράς “Talking Family Business with KPMG”, το οποίο επικεντρώνεται σε θέματα που απασχολούν τις οικογενειακές επιχειρήσεις. Πρωταγωνιστής o μοναδικός Βαγγέλης Αποστολάκης, ο οποίος γνωρίζει σε βάθος τις επιχειρήσεις αυτές, μας «ξεναγεί» στον διαφορετικό κόσμο των οικογενειακών επιχειρήσεων, μιλάει για θέματα που αφορούν στις προκλήσεις και ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι επιχειρήσεις αυτές. Είναι πραγματικά απολαυστικό και ανυπομονώ για τα επόμενα επεισόδια της σειράς.
Ο πλούτος των προκλήσεων και των ευκαιριών που παρουσιάζονται στην αγορά είναι αυτό που θα οδηγεί το περιεχόμενο των podcasts. Βεβαίως οι διάφορες μελέτες της KPMG για την Ελλάδα και τον κόσμο είναι μια πελώρια δεξαμενή γνώσης, όμως και πιο πρακτικά και δυναμικά θέματα που σχετίζονται με μεταρρυθμίσεις και πλαίσια που αλλάζουν, είναι στην ατζέντα μας.
Είναι τα podcasts το νέο “audioNetflix”;
Η πληροφορία βρίσκει διαρκώς συνέχεια διαφορετικά «μονοπάτια» για να φτάσει στους αποδέκτες της. Η αλληλογραφία έγινε email, το email έγινε SMS, το blog έγινε vlog κοκ. Ως επαγγελματίες στο χώρο του marketing communications οφείλουμε να αφουγκραστούμε τις τάσεις αυτές και να τις αξιοποιήσουμε προς όφελος των brands και των καταναλωτών/πελατών. Φαίνεται πως οι ψηφιακές πλατφόρμες έχουν μπει ακόμη περισσότερο στη ζωή μας και ιδίως η συνθήκη της πανδημίας εκτόξευσε ανεπιστρεπτί τη χρήση αυτών των «νέων μέσων» όπως είναι τα podcasts. Η τάση της «κατανάλωσης» των ειδήσεων και της πληροφορίας είναι μέρος αυτής της ψηφιακής εποχής και όπως συμβαίνει με το Netflix και άλλες πλατφόρμες για την ψυχαγωγία, το ίδιο συμβαίνει με την ενημέρωση στο χώρο των επαγγελματικών υπηρεσιών.