Το Μουσείο Ακρόπολης, επιδιώκοντας να ανοίξει νέους δρόμους επικοινωνίας με το κοινό, αναβάθμισε σημαντικά την ψηφιακή του παρουσία, συστήνοντας το νέο ιστοχώρο www.theacropolismuseum.gr που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Δημιουργία Ψηφιακού Μουσείου Ακρόπολης», με την Generation Y – International eBusiness Hub να υπογράφει τον εικαστικό σχεδιασμό.
Ενσωματώνοντας στο design της και το user interface μερικά από τα πλέον σύγχρονα ψηφιακά εργαλεία και με όπλα τον απόλυτα custom-made σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τη μοναδική αισθητική του ίδιου του Μουσείου Ακρόπολης, την ολοκληρωμένη έρευνα αγοράς που διεξήγε, τη μελέτη και ανάλυση του User Experience, καθώς και την αρχιτεκτονική των πολλών χρήσιμων πληροφοριών, η ελληνική πολυεθνική e-business και digital transformation έδωσε πνοή σ’ ένα εξαίσιο visual concept. Ο σχεδιασμός του ιστοτόπου έχει υλοποιηθεί με τέτοιο τρόπο ώστε ο επισκέπτης να μπορεί εύκολα και γρήγορα να βρίσκει τις πληροφορίες που χρειάζεται, ενώ το τελικό αποτέλεσμα όσον αφορά στον εικαστικό σχεδιασμό είναι μία άψογη ψηφιακή μεταφορά του Μουσείου Ακρόπολης.